Autóstopp

Autó stopp

Egészen pontosan két éve Andaluziaban voltam és a tesómmal Marokkóba igyekeztünk és Málaga nagyvárosából kifele próbáltunk stoppolni. Tények Spanyolországról; Nem könnyű a stopp. Kétszer is próbáltam különféle részeken és sokat vártunk mindenhol. Az első kellemetlen tapasztalat stoppolàs alkalmával ezen az úton született. Csak a rend kedvéért, senki ne gondolja, hogy Dél-Amerika (Brazília ) olyan nagyon sokkal veszélyesebb ezügyben mint Európa. A tudás mindig ott ér úton, ahol épp szükséged van rá. Dél-Amerikában nyilvánvaló módon kicsit magasabb a kriminalitas (tényekkel és tapasztalatokkal bizonyítottan), de itt közel fél éve nem történt velem semmi, ott meg 250 km alatt egy fickó meg akarta venni és "enni" a nővérem.. Akárhol stoppolsz, főleg egyedül és nőként, tudd, hogy bármi történhet. Légy készen a bármire.. Lisszabonban találkoztam egy fekete börű Svájcban elő csókával és azt mondta, hogy amikor Brazíliában volt nem mozdult ki a hotelből, mert azt mondták neki, hogy Brazília milyen veszélyes.. Én személy szerint igyekszem mindig nyitott lenni. A mások félelme nem az enyém és nem is kell, hogy az legyen.. ha így lenne, sosem indulnék el sehova..

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Iguazú-vízesés

Dona Carmelinha

A project és egy másik állam, amiből szinte semmit sem láttam még